Ładowanie...
Wykonano dzisiaj testów 43925 , z czego 60% pozytywnie i 40% negatywnie, aktualnie testy wykonuje 992 osób

Pełna baza pytań - Oficjalne testy na prawo jazdy kategorii B oraz A, C, D, T, AM, A1, A2, B1, C1, D1 - Wszystkie pytania egzaminacyjne 2017 z WORD
ikona ostrzeżenia
Jest to wersja demonstracyjna Podręcznika Kursanta na prawo jazdy 2017 z ograniczoną ilością rozdziałów. Jeżeli chcesz mieć nieograniczony dostęp do Testów, Kursu, Podręcznika kursanta, aplikacji Mobilnych oraz wszystkich pytań Zaloguj się a następnie Kup Pakiet! Jeżeli masz już opłacony dostęp - Zaloguj się

Podręcznik Kursanta na Prawo Jazdy 2017

Postęp nauki 0%

Ogólne zasady ruchu pojazdów

Kierującego pojazdem obowiązuje ruch prawostronny.

Odwołując się do Kodeksu Ruchu Drogowego (rozdział 3, oddział 1, art. 16) „Kierujący pojazdem, korzystając z drogi dwujezdniowej, jest obowiązany jechać po prawej jezdni; do jezdni tych nie wlicza się jezdni przeznaczonej do dojazdu do nieruchomości położonej przy drodze”.

droga dwujezdniowa

Odwołując się do Kodeksu Ruchu Drogowego (rozdział 3, oddział 1, art. 16) „Kierujący pojazdem, korzystając z drogi dwujezdniowej, jest obowiązany jechać po prawej jezdni; do jezdni tych nie wlicza się jezdni przeznaczonej do dojazdu do nieruchomości położonej przy drodze”.

pasy ruchu

Odwołując się do Kodeksu Ruchu Drogowego (rozdział 3, oddział 1, art. 16) „Kierujący pojazdem, korzystając z jezdni dwukierunkowej co najmniej o czterech pasach ruchu, jest obowiązany zajmować pas ruchu znajdujący się na prawej połowie jezdni”

zajmowanie jednego pasa ruchu

Włączanie się do ruchu

Włączanie się do ruchu wymaga zachowania szczególnej ostrożności, a także konieczności ustąpienia pierwszeństwa wszystkim pozostałym uczestnikom ruchu. Przede wszystkim, zanim rozpoczniesz ruch, dokonaj uważnej obserwacji sytuacji jaka występuje na drodze, a także podejmij trafną decyzję, czy manewr włączania się do ruchu przeprowadzisz w bezpieczny sposób. Jeżeli masz jakiekolwiek wątpliwości zaczekaj na poprawę sytuacji.

Włączającym się do ruchu jesteś także w ściśle określonych przepisami sytuacjach, np. podczas:

  • wyjazdu ze strefy zamieszkania,
    wyjazd ze strefy zamieszkania
  • wyjazdu na drogę z nieruchomości, obiektu przydrożnego tj. parkingu, stacji benzynowej,
    wyjazd z parkingu
  • wyjazdu z drogi niebędącej drogą publiczną,
    wyjazd z drogi niebedaca publiczna
  • wyjazdu na drogę z pola,
    wyjazd z pola
  • wyjazdu z drogi niebędącej drogą publiczną (droga wewnętrzna),
    wyjazd z drogi wewnetrznej
  • wyjazdu z drogi dla rowerów na jezdnię.
    wyjazd z drogi dla rowerow

Ruch pojazdów na autostradzie i drodze ekspresowej

Autostrada - droga dwujezdniowa, oznaczona odpowiednimi znakami drogowymi, na której nie dopuszcza się ruchu poprzecznego, przeznaczoną tylko do ruchu pojazdów samochodowych, z wyłączeniem czterokołowca, które na równej, poziomej jezdni mogą rozwinąć prędkość co najmniej 40 km/h, w tym również w razie ciągnięcia przyczep.

Droga ekspresowa - droga dwu- lub jednojezdniową, oznaczona odpowiednimi znakami drogowymi, na której skrzyżowania występują wyjątkowo, przeznaczoną tylko do ruchu pojazdów samochodowych, z wyłączeniem czterokołowca.

Początek i koniec autostrady

autostrada
koniec autostrady

Słupki informujące o odległości do końca autostrady

słupek 300 m
słupek 200 m
słupek 100 m

Początek i koniec drogi ekspresowej

droga ekspresowa
koniec drogi ekspresowej

Droga płatna

droga płatna

Przepisy zabraniają na autostradzie:

  • zawracania,
  • cofania,
  • holowania; z wyjątkiem holowania prze pojazdy przeznaczone do holowania do najbliższego wyjazdu lub miejsca obsługi podróżnych,
  • zatrzymania na pasie między jezdniami,
  • zatrzymania i postoju pojazdu w innym miejscu niż wyznaczone w tym celu

Przepisy zabraniają na drodze ekspresowej:

  • cofania,
  • zawracania z wyjątkiem skrzyżowania lub miejsca do tego przeznaczonego,
  • zatrzymania na pasie między jezdniami,
  • zatrzymania i postoju pojazdu w innym miejscu niż wyznaczone w tym celu.

Strefa zamieszkania

Strefa zamieszkania – w której pieszy może się swobodnie poruszać po całej udostępnionej do użytku publicznego przestrzeni i ma pierwszeństwo przed pojazdami – kierujący w takiej sytuacji musi zawsze ustąpić pierwszeństwa pieszemu.

strefa zamieszkania

W strefie zamieszkania:

  • dopuszczalna prędkość dla pojazdu to 20 km/h i takiej prędkości nie możesz przekraczać,
  • postój pojazdu dozwolony jest jedynie w miejscach do tego celu wyznaczonych,
  • wyjeżdżając z tej strefy jesteś włączającym się do ruchu, dlatego musisz zachować szczególną ostrożność i ustąpić pierwszeństwa innemu uczestnikowi ruchu.

Droga wewnętrzna i strefa ruchu

Droga wewnętrzna – to droga niepubliczna, która może mieć również postać parkingu oraz placu przeznaczonego do ruchu pojazdów. Najczęściej takie drogi można spotkać na osiedlach mieszkaniowych, ale też mogą stanowić obszary komunikacyjne przy sklepach zwłaszcza hipermarketach.

D-46 droga wewnętrzna

Na drogach wewnętrznych, tych ogólnodostępnych, jak i tych o ograniczonym dostępie, musimy stosować przepisy, które regulują bezpośrednie relacje między uczestnikami tego ruchu:

  • pierwszeństwa w danych sytuacjach, np. przy włączaniu się do ruchu, przy ruszaniu ze stanowiska postojowego,
  • ruchu prawostronnego,
  • bezpiecznej prędkości,
  • pierwszeństwa dla pieszych – zwłaszcza na placach przed sklepami,
  • używania świateł w warunkach niedostatecznej widoczności.
D-47 koniec drogi wewnętrznej

Przy wyjeżdżaniu z drogi wewnętrznej jesteś włączającym się do ruchu. Kierujący w tej sytuacji musi zachować szczególną ostrożność oraz ustąpić pierwszeństwa wszystkim pozostałym uczestnikom ruchu.

Strefa ruchu – jest to obszar obejmujący co najmniej jedną drogę wewnętrzną, na który wjazdy i wyjazdy oznaczone są odpowiednimi znakami drogowymi.

strefa ruchu
koniec strefy ruchu

Omijanie

Omijanie – to przejeżdżanie obok nie poruszającego się pojazdu, uczestnika ruchu lub przeszkody.

Odwołując się do Kodeksu Ruchu Drogowego (rozdział 3, oddział 5, art. 23) „Przy omijaniu kierujący pojazdem jest obowiązany zachować bezpieczny odstęp od omijanego pojazdu, uczestnika ruchu lub przeszkody, a w razie potrzeby zmniejszyć prędkość; omijanie pojazdu sygnalizującego zamiar skręcenia w lewo może odbywać się tylko z jego prawej strony”.

Zakaz omijania dotyczy:

  • pojazdów, które jechały w tym samym kierunku i zatrzymały się przed przejściem dla pieszych w celu ustąpienia im pierwszeństwa,
  • pojazdów, które oczekują przed przejazdem kolejowym,
  • z lewej strony pojazdów sygnalizujących zamiar skrętu w lewo kierunkowskazem,
  • tramwajów stojących na przystanku, do których wsiadają lub wysiadają pasażerowie.
omijanie

Wymijanie

Wymijanie – to przejeżdżanie obok pojazdu lub uczestnika ruchu poruszającego się w przeciwnym kierunku.

Odwołując się do Kodeksu Ruchu Drogowego (rozdział 3, oddział 5, art. 23) „Kierujący pojazdem jest obowiązany przy wymijaniu zachować bezpieczny odstęp od wymijanego pojazdu lub uczestnika ruchu, a w razie potrzeby zjechać na prawo i zmniejszyć prędkość lub zatrzymać się”.

Wyprzedzanie

Wyprzedzanie – to przejeżdżanie obok pojazdu lub uczestnika ruchu poruszającego się w tym samym kierunku.

Wyprzedzanie jest manewrem trudnym i niebezpiecznym oraz wymagającym odpowiedniego przygotowania, koncentracji, a także umiejętności przewidywania następujących po sobie zdarzeń. Zachowanie szczególnej ostrożności jest tutaj obowiązkowe, podobnie jak zachowanie odpowiedniego dużego, bezpiecznego odstępu od wyprzedzanego pojazdu lub uczestnika ruchu.

wyprzedzanie

WYPRZEDZANIE Z PRAWEJ STRONY

Odwołując się do Kodeksu Ruchu Drogowego (rozdział 3, oddział 6, art. 24)„Dopuszcza się wyprzedzanie z prawej strony na odcinku drogi z wyznaczonymi pasami ruchu, przy zachowaniu warunków określonych w ust. 1 i 7:

  • na jezdni jednokierunkowej,
  • na jezdni dwukierunkowej, jeżeli co najmniej dwa pasy ruchu na obszarze zabudowanym lub trzy pasy ruchu poza obszarem zabudowanym przeznaczone są do jazdy w tym samym kierunku”.

W jakich przypadkach wyprzedzanie jest zabronione?

  • przy dojeżdżaniu do wierzchołka wzniesienia,
  • na zakręcie oznaczonym znakami ostrzegawczymi,
  • na skrzyżowaniu, z wyjątkiem skrzyżowania o ruchu okrężnym lub na którym ruch jest kierowany,
  • na przejściu dla pieszych oraz na przejściach dla rowerzystów, a także bezpośrednio przed takimi miejscami, z wyjątkiem przejść lub przejazdów, na których ruch jest kierowany,
  • na przejazdach kolejowych i bezpośrednio przed nimi ,
  • na odcinkach dróg, na których obowiązuje zakaz wyprzedzania wyrażony odpowiednim znakiem zakazu. Jeżeli pod znakiem B-25 umieszczona została dodatkowa tabliczka z symbolem pojazdu, zakaz ten dotyczy wyłącznie pojazdów wskazanych na takiej tabliczce,
  • wyprzedzanie pojazdu uprzywilejowanego na obszarze zabudowanym,
  • jeśli wyprzedzanie wiązałoby się z koniecznością przekroczenia linii ciągłej – pojedynczej lub podwójnej.

Zmiana pasa ruchu, zmiana kierunku jazdy

Przepisy dotyczące zmiany kierunku jazdy są bardzo krótkie i ogólne, a to wymaga ich przestrzegania i dostosowania do aktualnej sytuacji, oraz z zachowaniem zdrowego rozsądku.

Odwołując się do Kodeksu Ruchu Drogowego (rozdział 3, odział 4, art. 22) „Kierujący pojazdem jest obowiązany zawczasu i wyraźnie sygnalizować zamiar zmiany kierunku jazdy lub pasa ruchu oraz zaprzestać sygnalizowania niezwłocznie po wykonaniu manewru”.

Zmiana kierunku jazdy następuje wówczas, gdy skręcasz w inną drogę lub jezdnię na skrzyżowaniu lub poza nim. Każdą zmianę kierunku jazdy możesz przeprowadzić tylko i wyłącznie po warunkiem zachowania szczególnej ostrożności oraz wcześniejszego zasygnalizowania zamiaru takiej zmiany odpowiednim kierunkowskazem. Każdy kierujący zmieniając pas ruchu jest obowiązany do tego, aby dokładnie się upewnić, czy wykonany manewr nie spowoduje zajechania drogi innemu uczestnikowi ruchu lub nie zagrozi bezpieczeństwa pieszych znajdujących się na drodze.

Kierujący, który zamierza dokonać zmiany kierunku jazdy musi:

  • zbliżyć się do prawej krawędzi jezdni jeżeli zamierza skręcić w prawo,
  • zbliżyć się do lewej krawędzi jezdni, jeżeli zamierza skręcić w lewo z jedni jednokierunkowej,
  • zbliżyć się do środka jezdni, jeżeli zamierza skręcić w lewo z jezdni dwukierunkowej.

Jeżeli natomiast pasy ruchu są wyznaczone, kierujący pojazdem musi zając pas zgodny z kierunkiem dalszej jazdy.

pasy ruchu

Zmiana pasa ruchu

Zmiana pasa ruchu to zmiana położenia pojazdu wobec krawędzi lub osi jezdni, ale przy pozostaniu na tej samej jezdni. Podczas zmiany zajmowanego pasa ruchu należy zachować szczególną ostrożność.

Kierujący pojazdem, który zmierza zmienić pas ruchu poza skrzyżowaniem powinien ustąpić pierwszeństwa pojazdowi, jadącemu po pasie, na który chce wjechać oraz pojazdowi wjeżdżającemu na ten pas z prawej strony.

zmiana pasa ruchu

Zawracanie

Manewr zawracania polega na zmianie kierunku jazdy na przeciwny. Podczas zawracania kierujący musi zachować wzmożoną uwagę oraz szczególną ostrożność. Wykonanie manewru zawracania można wykonać wszędzie, gdzie nie jest to zabronione, sygnalizując to wcześnie kierunkowskazem, w odpowiednich warunkach i po upewnieniu się, że nie spowoduje zagrożenia bezpieczeństwa.

Zabrania się zawracania:

  • na moście,
  • w tunelu,
  • na wiadukcie,
  • na autostradzie,
  • na drodze ekspresowej.
  • przy znakach:
    • B-23 „zakaz zawracania” (zakaz obowiązuje od miejsca ustawienia znaku do skrzyżowania i na skrzyżowaniu),
      zakaz zawracania
    • Zakaz skrętu w lewo – zakaz dotyczy samego skrzyżowania,
      zakaz skrętu w lewo
    • Linii ciągłej pojedynczej lub podwójnej,
      linia ciągła pojedyncza lub podwójna
    • Sygnalizacji kierunkowej S-3 bez strzałki zawracania,
      sygnalizator S-3 bez strzałki zawracania
    • Nakaz jazdy, prosto, w lewo lub w prawo,
      nakaz jazdy prosto,w lewo lub w prawo

Dopuszczalne prędkości

Kierowca powinien jechać z prędkością zapewniającą panowanie nad pojazdem, nie powinna ona utrudniać zatrzymania pojazdu w razie pojawienia się przeszkody lub innego zagrożenia.

Jako kierowca musisz zawsze mieć świadomość z jaką prędkością jedziesz i określić odpowiednią prędkość jazdy biorąc pod uwagę:

  • warunki jazdy,
  • inne osoby poruszające się na drodze,
  • panujące warunki atmosferyczne,
  • wszelkie możliwe niebezpieczeństwa,
  • ograniczenia prędkości.

Standardowe limity prędkości odnoszące się do motocykli i samochodów o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 tony.

Obszar niezabudowany

  • na autostradzie – 140 km/h,
  • na drodze ekspresowej dwujezdniowej – 120 km/h,
  • na drodze ekspresowej jednojezdniowej – 100 km/h,
  • na drodze dwujezdniowej, dwukierunkowej, o dwóch pasach ruchu – 100 km/h,
  • na drodze jednojezdniowej dwukierunkowej – 90 km/h.

Obszar zabudowany

  • od godz. 05:00 do godz. 23:00 – 50 km/h,
  • od godz. 23:00 do godz. 05:00 – 60 km/h,
  • strefa zamieszkania – 20 km/h.

Pozostałe pojazdy oraz zespoły pojazdów z przyczepą

  • od godz. 05:00 do godz. 23:00 – 50 km/h,
  • od godz. 23:00 do godz. 05:00 – 60 km/h,
  • strefa zamieszkania – 20 km/h.

Obszar niezabudowany

  • na autostradzie – 80 km/h,
  • na drodze ekspresowej jednojezdniowej – 80 km/h,
  • na drodze ekspresowej dwujezdniowej – 80 km/h,
  • na drodze dwujezdniowej, dwukierunkowej, o dwóch pasach ruchu – 80 km/h,
  • na drodze jednojezdniowej dwukierunkowej – 70 km/h.
D-39 dopuszczlane prędkości

Bezpieczny odstęp i hamowanie

Bezpieczny odstęp

Odwołując się do Kodeksu Ruchu Drogowego (rozdział 3, oddział 3, art. 19) „Kierujący pojazdem jest obowiązany:

  1. jechać z prędkością nieutrudniającą jazdy innym kierującym,
  2. hamować w sposób niepowodujący zagrożenia bezpieczeństwa ruchu lub jego utrudnienia,
  3. utrzymywać odstęp niezbędny do uniknięcia zderzenia w razie hamowania lub zatrzymania się poprzedzającego pojazdu.

Zachowanie odpowiedniego odstępu między pojazdami jest jednym z najważniejszych czynników wpływających na bezpieczeństwo ruchu drogowego. Im większy dystans pomiędzy pojazdami, tym dłuższy czas na reakcję w przypadku niespodziewanej sytuacji i większe szanse na uniknięcie kolizji.

odstęp

Przeciętny czas reakcji wynosi około 1 sekundy. To czas jaki kierowca potrzebuje na reakcję, gdy odbierze informację o konieczności wykonania manewru. Czas reakcji może się jednak wydłużyć, nawet kilkukrotnie, jeśli uwaga kierowcy zostanie zaabsorbowana czymś innym, może to być np. obsługa radia, czy rozmowa z pasażerem. Wydłużenie czasu reakcji jest także naturalnym efektem zmęczenia, senności i gorszego samopoczucia.

Reguła trzech sekund

W momencie, gdy jadący przed nami samochód minie znak drogowy, drzewo lub inny nieruchomy punkt odniesienia powinniśmy odliczyć „101, 102, 103”. Wypowiedzenie spokojnie tych trzech liczb odpowiada w przybliżeniu trzem sekundom. Jeśli w tym czasie nie dojedziemy do punktu odniesienia, oznacza to, ze zachowujemy bezpieczny odstęp 3 sekund. Jeśli miniemy go, zanim wypowiemy dwie liczby, powinniśmy zwiększyć odległość od jadącego przed nami auta.

Hamowanie

Hamowanie to nierozłączny element jazdy samochodem. Hamujemy dojeżdżając do świateł, zatrzymując się przed przejściem dla pieszych, poruszając się w korku czy zwyczajnie chcąc spowolnić prędkość pojazdu.

hamowanie

Czynniki wpływające na drogę hamowania:

  • umiejętności kierowcy,
  • warunki atmosferyczne,
  • przyczepność opon,
  • stan techniczny układu hamulcowego.

Rodzaje hamowania:

  • hamowanie normalne - polegające na ciągłym wywieraniu nacisku na pedał hamulca bez wyłączania sprzęgła, które wyłącza się w ostatniej fazie hamowania. Nacisk na pedał należy zwiększać stopniowo, tak aby jednocześnie hamować pojazd silnikiem.
  • hamowanie awaryjne - polegające na energicznym naciśnięciu na pedał hamulca, w celu zatrzymania pojazdu w możliwie najkrótszym czasie. W ostatniej fazie hamowania, w razie możliwości, należy wcisnąć pedał sprzęgła w celu nie dopuszczenia do unieruchomienia silnika pojazdu.
  • hamowanie pulsacyjne - polegające na naciskaniu i zwalnianiu pedału z dużą częstotliwością. Hamowanie to zmniejsza możliwość poślizgu kół, szczególnie na śliskiej nawierzchni.
  • hamowanie silnikiem - polega na wytracaniu prędkości poprzez nierozłączanie układu napędowego przy zwolnionym pedale przyspieszenia i na odpowiednim biegu. Ten rodzaj hamowania należy stosować przede wszystkim w terenie górzystym podczas zjeżdżania ze wzniesień.

Pytania kontrolne

Wykonaj test kontrolny z działu IV Ruch pojazdów i upewnij się, że poprawnie zrozumiałeś znajdujące się w nim zagadnienia. Test kontrolny ma za zadanie sprawdzenie Twoich nabytych umiejętności z określonych działów. Zalecamy aby każdy przeczytany i przeanalizowany dział zakończyć odpowiedzią na pytania kontrolne.
Jest to Twoje pierwsze podejście do tego testu.
Rozpocznij test

Holowanie

HOLOWANIE

Holowanie – to czynność polegająca na ciągnięciu pojazdu silnikowego przez drugi pojazd silnikowy lub motorower na połączeniu giętkim lub sztywnym.

holowanie

Do holowania motocykla należy użyć połączenia giętkiego, umożliwiającego łatwe odczepienie się. Sposób połączenia innych pojazdów ma wykluczyć odczepienie się w czasie jazdy.

Do holowania można użyć połączenia sztywnego pod warunkiem, że co najmniej jeden układ hamulców jest sprawny w pojeździe holowanym zaś w połączeniu giętkim sprawne muszą być oba układy. Nie jest wymagany sprawny układ hamowania w pojeździe holowanym, którego przednie zawieszenie oparte jest o część mechaniczną pojazdu holującego.

Odwołując się do Kodeksu Ruchu Drogowego (rozdział 3, oddział 9, art. 31) Kierujący może holować pojazd silnikowy tylko pod warunkiem, że:

  1. prędkość pojazdu holującego nie przekracza 30 km/h na obszarze zabudowanym i 60 km/h poza tym obszarem;
  2. pojazd holujący ma włączone światła mijania również w okresie dostatecznej widoczności;
  3. w pojeździe holowanym znajduje się kierujący mający uprawnienie do kierowania tym pojazdem, chyba że pojazd jest holowany w sposób wykluczający potrzebę kierowania nim;
  4. pojazd holowany jest połączony z pojazdem holującym w sposób wykluczający odczepienie się w czasie jazdy; nie dotyczy to holowania motocykla, który powinien być połączony z pojazdem holującym połączeniem giętkim w sposób umożliwiający łatwe odczepienie;
  5. pojazd holowany, z wyjątkiem motocykla, jest oznaczony z tyłu po lewej stronie ostrzegawczym trójkątem odblaskowym, a w okresie niedostatecznej widoczności ma ponadto włączone światła pozycyjne; zamiast oznaczenia trójkątem odblaskowym pojazd holowany może wysyłać żółte sygnały błyskowe w sposób widoczny dla innych uczestników ruchu;
  6. w pojeździe holowanym na połączeniu sztywnym jest sprawny co najmniej jeden układ hamulców, a w pojeździe holowanym na połączeniu giętkim – dwa układy;
  7. odległość między pojazdami wynosi nie więcej niż 3 m przy połączeniu sztywnym, a od 4 m do 6 m przy połączeniu giętkim, przy czym połączenie jest oznakowane na przemian pasami białymi i czerwonymi albo zaopatrzone w chorągiewkę barwy żółtej lub czerwonej; przepisu tego nie stosuje się w razie holowania pojazdów Sił Zbrojnych Rzeczypospolitej Polskiej.

Zabrania się holowania:

  1. pojazdu o niesprawnym układzie kierowniczym lub o niesprawnych hamulcach, chyba że sposób holowania wyklucza potrzebę ich użycia
  2. pojazdu za pomocą połączenia giętkiego, jeżeli w pojeździe tym działanie układu hamulcowego uzależnione jest od pracy silnika, a silnik jest unieruchomiony;
  3. więcej niż jednego pojazdu, z wyjątkiem pojazdu członowego;
  4. pojazdem z przyczepą (naczepą);
  5. na autostradzie, z wyjątkiem holowania przez pojazdy przeznaczone do holowania do najbliższego wyjazdu lub miejsca obsługi podróżnych.

W razie holowania pojazdu w sposób wykluczający potrzebę kierowania nim lub użycia hamulców, rzeczywista masa całkowita pojazdu holowanego nie może przekraczać rzeczywistej masy całkowitej pojazdu holującego.

Dopuszczalne prędkości pojazdu holowanego

  • Strefa zamieszkania – 20 km/h
  • Obszar zabudowany – 30 km/h
  • Obszar niezabudowany – 60 km/h
  • Obszar niezabudowany (droga dwujezdniowa o dwóch pasach ruchu w każdym kierunku) – 60 km/h
  • Droga ekspresowa jednojezdniowa – 60 km/h
  • Droga ekspresowa dwujezdniowa – 60 km/h
  • Autostrada – 60 km/h tylko pomoc drogowa
Partnerzy osk
Ośrodek szkolenia kierowców ATC
Ośrodek szkolenia kierowców gps-naukajazdy
Ośrodek szkolenia kierowców ABC
Ośrodek szkolenia kierowców Happy-End
Ośrodek szkolenia kierowców zuburzycki
Ośrodek szkolenia kierowców Auto-Kurs
Ośrodek szkolenia kierowców terlikowski
Ośrodek szkolenia kierowców krupinscy
Ośrodek szkolenia kierowców oficer-dabek
Ośrodek szkolenia kierowców olecko
Ośrodek szkolenia kierowców olka
Ośrodek szkolenia kierowców resort
Ośrodek szkolenia kierowców mikolajczyk
Ośrodek szkolenia kierowców auto szkola lubin

Białe Logo serwisu prawo-jazdy-360.pl
Kontakt
ikona samolot Dane adresowe Polska
ul. Langiewicza 2/12
61-502 Poznań
ikona telefon Zadzwoń do nas Telefon: 790-747-360
Poniedziałek - Piątek 8:00 - 16:00
ikona email Napisz do nas E-mail: kontakt@prawo-jazdy-360.pl
Poniedziałek - Niedziela 8:00 - 24:00
Potwierdzenie przelewu/przekazu pocztowego (max 3 MB) Wyślij wiadomość