Zadzwoń do nas

Dział obsługi klienta +48 790 747 360
Dział obsługi pozycjonowania +48 795 747 360
Klient biznesowy +48 791 747 360

Napisz do nas

Dane adresowe

Adres biura ul. Święty Marcin 29/8
61-806 Poznań

Formularz kontaktowy

Potwierdzenie przelewu/przekazu pocztowego (max 3 MB)
Kod: kod weryfikacyjny

Najczęściej zadawane pytani

Zakładanie konta w systemie
Aby założyć konto należy wejść na stronę /logowanie i w sekcji ‘Utwórz konto’ podać
  • e-mail – które od teraz jest również loginem w systemie
  • powtórz e-mail
  • Hasło
  • Powtórz hasło
Należy również zaakceptować regulamin i kliknąć przycisk ‘Zarejestruj’ Rejestracja prawo jazdy 360
Kiedy dostęp zostanie aktywowany
Płatność została zrealizowana przez Przelewy24
Przelew został zrealizowany przez system płatniczy Przelewy24 który to drogą e-mail poinformuje o zrealizowaniu i zaksięgowaniu płatności. Po zaksięgowaniu płatności dostęp zostanie przydzielony automatycznie o czym również zostaniesz poinformowany na podany podczas rejestracji adres e-mail – zazwyczaj trwa to około 5 minut.
Został wysłany zwykły przelew na konto
Jeżeli zależy Ci na czasie wyślij przez formularz kontaktowy potwierdzenie wykonania przelewu, wówczas nasz pracownik ręcznie aktywuje system niezależnie czy przelew został zaksięgowany czy nie. Jeżeli nie zależy ci na czasie to wyciągi zaksięgowanych płatności sprawdzane są codziennie więc jeżeli chcesz poczekać na zaksięgowanie musisz uzbroić się w cierpliwość. W tej opcji wszystko zależne jest od banku i ich sesji wychodzących.
Płatność została zrealizowana przelewem pocztowym
Jeżeli zależy Ci na czasie wyślij przez formularz kontaktowy potwierdzenie wykonania przelewu, wówczas nasz pracownik ręcznie aktywuje system niezależnie czy przelew został zaksięgowany czy nie – może być zwykła forma zdjęcia podstemplowanego na poczcie przekazu. Jeżeli nie zależy ci na czasie to wyciągi zaksięgowanych płatności sprawdzane są codziennie więc jeżeli chcesz poczekać na zaksięgowanie musisz uzbroić się w cierpliwość. W tej opcji wszystko zależne jest od banku i ich sesji wychodzących.
Jak opłacić dostęp
Opłacić dostęp można na trzy sposoby
  1. Najszybszą formą aktywacji jest opłata za pośrednictwem formularza na stronie – poniżej znajduję się instrukcja jak tego dokonać.
    • W pierwszym kroku - Zarejestruj się
    • Należy wybrać odpowiedni pakiet i kliknąć na przycisk ‘KUP TERAZ’. Odpowiedź do FAQ - jak opłacić dostęp
    • Zostaniesz przekierowany do płatności którą należy opłacić – po przelaniu kwoty zostaniesz automatycznie przeniesiony do strony kursu
    • Aktywuj kurs – kliknij przycisk aktywuj kurs który wyświetli się w niebiskim boksie informacyjnym – od tego czasu twój dostęp będzie aktywny.
    • Korzystaj z kursu i testów bez ograniczeń
    Krótki film instruktarzowy jak dokonać opłaty.
  2. na poczcie – instrukcja jak to wykonać https://www.prawo-jazdy-360.pl/kurs-poczta
  3. można wykupić dostęp przez przesłanie pieniędzy z konta na konto https://www.prawo-jazdy-360.pl/przelew-bankowy
Jeżeli chcesz dostać przyśpieszony dostęp to w przypadku opłaty na poczcie lub z konta na konto proszę o przesłanie potwierdzenia dokonania wpłaty – w przypadku poczty wystarczy zwykła forma zdjęcia którą można wysłać za pośrednictwem formularza kontaktowego znajdującego się poniżej strony.
Ile jest pytań w serwisie?
Wszystkich pytań jest 3289. W skład tych pytań wchodzą pytania na kategorię A, B, C, D, T i ich łączna pula tyle wynosi. Samych pytań kategorii B w naszym serwisie jest 2220.
Pytania w teście zaczynają się powtarzać co zrobić
Wszystko jest zależne od stosunku odpowiedzianych pytań. Pytań specjalistycznych dla kategorii B jest 503 natomiast pula pytań podstawowych wynosi 1522 Aby przerobić wszystkie pytania bez powtórzeń najlepiej wybrać opcję w kursie typ pytania 'Podstawowe' i 'Na które jeszcze nie zostało udzielona odpowiedź' a następnie po zrobieniu wszystkich należy wybrać typ pytania 'Specjalistyczne' oraz opcje 'Na które jeszcze nie zostało udzielona odpowiedź'. Proszę pamiętać, że jeżeli odpowiemy na wszystkie pytania to pytania samoistnie zaczną się powtarzać.
Moja transakcja została odrzucona – co zrobić
Jeżeli otrzymałeś komunikat z serwisu Przelewy24 o odrzuconej transakcji to oznacza, że pieniądze nie zostały pobrane z konta a dostęp nie został aktywny. W takiej sytuacji należy wpłacić pieniądze przez dwie alternatywne sposoby: W momencie uzyskania potwierdzenia płatności dodamy Tobie dostęp ręcznie – w przypadku płatności na poczcie, wystarczy zwykła forma zdjęcia, którą można wysłać za pośrednictwem formularza kontaktowego znajdującego się poniżej strony.
Nie pamiętam hasła – co zrobić?
W celu przypomnienia/zmiany hasła do serwisu proszę wejść na stronę /przypomnienie-hasla i postępować zgodnie z zawartą na niej instrukcją.
Wylogowało mnie z urządzenia i otrzymałem komunikat o blokadzie
Zgodnie z regulaminem tylko jeden użytkownik może być zalogowany na jednym loginie. To znaczy, że jeżeli zalogujemy się na naszym koncie i damy go znajomym to dany login otrzyma blokadę. Dzieje się to również w przypadku kiedy jesteśmy zalogowani na wielu urządzeniach jednocześnie np. na przeglądarce w telefonie i na komputerze. Należy pamiętać aby zawsze przy kończeniu nauki wylogować się z serwisu. Ma to głównie na celu Państwa bezpieczeństwo. Przykład niepoprawnej sesji w serwisie prawo-jazdy-360.pl
tło prawo-jazdy-360 tło prawo-jazdy-360